WSPARCIE IT

Problem do rozwiązania

Częste awarie komputerów, brak wiedzy o aktualizacjach oprogramowania i modernizacji sieci,
a do tego konieczność ochrony ważnych danych.

W Twojej firmie zdarzają się awarie, które dezorganizują pracę. Brakuje Ci wsparcia IT czyli informatyka, który mógłby zająć się nimi na bieżąco, a koszty zatrudnienia specjalisty są zbyt wysokie. System informatyczny i sprzęt szybko się starzeje, ale nie masz czasu, by zająć się jego modernizacją. Nie masz także możliwości, by pamiętać o systematycznym przygotowaniu kopii zapasowych danych. Przestarzałe mogą być także zabezpieczenia sieci. Tymczasem firmy serwisowe nawiązujące współpracę dorywczo często nie spełniają Twoich oczekiwań.

Rozwiązania Stacknet

Wsparcie IT – czyli opieka serwisowa. W dzisiejszym świecie sprawnie działające komputery, aktualne, nowoczesne i bezpieczne oprogramowania to podstawa funkcjonowania firm w każdej branży.

Zapewniamy to za pomocą usługi Wsparcie IT – opieka serwisowa. Usługa serwisowa to wsparcie szeregu specjalistów z zakresu IT. Dzięki naszej ochronie i doświadczeniu awarie komputerów czy utrata ważnych danych przestaną być problemem.

Oprócz stałej opieki bezpośredniej (przyjazd fachowca do firmy w celu usunięcia awarii), oferujemy pomoc zdalną.

Doradzimy jak zapobiegać awariom w przyszłości, przystosujemy komputery i pozostały sprzęt do potrzeb firmy.

WSPARCIE IT to:

  • błyskawiczna reakcja w razie problemów informatycznych,
  • efektywne zapobieganie awariom,
  • minimalizacja kosztów opieki serwisowej,
  • profesjonalna pomoc doświadczonych specjalistów,
  • gwarancja na sprzęt dostarczony przez Serwizz,
  • modernizacja systemu IT i przystosowanie sprzętu do potrzeb firmy,
  • wsparcie w zakresie instalacji i konfiguracji oprogramowania oraz sprzętu IT,
  • projektowanie, wdrażanie, modernizacja i pomoc techniczna dla wszystkich typów sieci,
  • doradztwo i prace w zakresie zwiększenia bezpieczeństwa systemów.

Skontaktuj się z nami i dowiedz się więcej